חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

אימון אישי להפרעות קשב ופעלתנות יתר

שוש מעוז אריה - טיפול בהפרעות קשב
מתנות קטנות גדולות

מדריכים וקורסים
להורדה במתנה

אימון אישי להפרעות קשב ופעלתנות יתר

למבוגרים, ילדים ונוער, מנהלים ובעלי עסקים

אימון אישי להפרעות קשב ופעלתנות יתר

מעל 15% מהילדים עד גיל 12 מאובחנים כסובלים מהפרעות קשב ופעלתנות יתר, יותר מ – 80% מהם ימשיכו להתמודד עם ההפרעה גם כמבוגרים. כשהיא לא מאובחנת ומטופלת, הפרעת קשב וריכוז מקשה באופן דרמטי על ניהול תקין של שגרת החיים, אצל ילדים מתבגרים וגם אצל מבוגרים. בין התסמינים של הפרעות קשב וריכוז אצל ילדים: אי שקט, חוסר יכולת להתחיל ולהשלים משימות, קושי להתמודד עם המסגרת הלימודית, התפרצויות זעם, חוסר יכולת לממש את הפוטנציאל האינטלקטואלי (הגדול בדרך כלל), הסתגרות, קשיים חברתיים, ועוד. 

הפרעות קשב ופעלתנות יתר במבוגרים מקשה על ריכוז לאורך זמן ללא הסחות דעת, פוגעת בתהליך מימוש וטיפוח קריירה, גורמת לנטייה לצאת מהמסגרת, לאחר ולא לעמוד בלוחות זמנים, מגדילה את הסיכוי להתמכרות (למשל לסמים קלים, סיגריות ואלכוהול), ועוד. 

בטיפול נכון, אימון אישי בהפרעות קשב ופעלתנות יתר עשויות להפוך למתנה, שתסייע לשלב יכולות לימוד וניהול עם יצירתיות, חשיבה מחוץ לקופסה וניהול אפקטיבי. אל תתנו להפרעת קשב ופעלתנות יתר לעמוד בדרככם להצלחה – צרו איתי קשר עוד היום, וביחד נצא לדרך של הצלחה, סיפוק ושמחה.

הבעיה: הפרעות קשב ופעלתנות יתר עומדות בדרככם להצלחה ושמחה

  • הפרעת קשב ופעלתנות יתר נחלקת לשתי תת-משפחות: הפרעת קשב וריכוז הכוללת אימפולסיביות (ADHD), והפרעה שאינה כוללת אימפולסיביות (ADD). על פי ה – DSM, ספר הקריטריונים להפרעות נפש של איגוד הפסיכיאטרים האמריקאי, אלו הם חלק מהקריטריונים לאבחון הפרעות קשב וריכוז:
  • חוסר יכולת לשים לב לפרטים
  • קושי בהחזקת הקשב לאורך זמן (גם בשיעורים, בישיבות הנהלה, או בשיחות עם חברים)
  • קושי למלא אחר הוראות ולסיים משימות
  • קושי בסדר וארגון
  • הסחות דעת
  • שכחנות, נטייה לאבד דברים

 

הפרעת קשב ופעלתנות יתר כולל אימפולסיביות, הקריטריונים כוללים גם, בין השאר:

  • חוסר מנוחה, הנעת הגפיים והגוף בזמן מנוחה, חוסר יכולת לשבת בשקט (גם בכיתה) לאורך זמן
  • ניסיון לייצר המולה או סביבה רועשת, קושי להשתתף בפעילויות שקטות על בסיס עסקי, לימודי או חברתי
  • קושי להקשיב לאורך זמן, דיבור אימפולסיבי, לעיתים נטייה להתפרץ בדיבור, להגיב לדבריו של שותף לשיח מבלי לחכות לסיום הדברים

מי שהם היום מבוגרים, גדלו בתקופה בה אבחון של הפרעות קשב ופעלתנות יתר היה פחות שכיח. על כן, הם רגילים לפעול בתוך סביבה פנימית של חוסר מנוח. הם אימפולסיביים, מתקשים להתרכז, מתפתים להסחות דעת ולקפיצה בין פרויקטים ומגלים קושי לייצר תהליכים שיש להם התחלה, אמצע וסוף. הפרעת קשב ופעלתנות יתר במבוגרים מקשה לייצר ולנהל חיים מספקים, להתקדם ולממש יעדים, להתחיל ולסיים תהליכים, בהיבטים השונים של החיים – ממשפחה ועד קריירה. 

מרגישים מאותגרים ועדיין מתלבטים?
קבלו שיחת ייעוץ ראשונית ללא התחייבות.
התקשרו עכשיו »

אימון אישי להפרעות קשב ופעלתנות יתר – הדרך לייצר שינוי של ממש

הטיפול בהפרעות קשב ופעלתנות יתר משלב טיפול תרופתי ואימון אישי. מחקרים רבים מדברים על היעילות שבשילוב בין טיפול תרופתי לבין תמיכה התנהגותית ולימוד כלים חדשים להתמודדות מוצלחת עם הפרעות קשב ופעלתנות יתר. 

אני מאמינה שעל מנת לייצר שינוי בר-קיימא, ארוך טווח ומועיל, חשוב לבחור גם בנתיב המספק כלים וטכניקות, שיעזרו לכם להשיג יותר מעצמכם. בין אם אתם בוחרים במסלול של טיפול תרופתי או בין אם לא – נכון להעניק לעצמכם או לילדיכם כלים לחיים, שיסייעו לנהל זמנים, להתמודד ביעילות עם משימות ולסיימן בהצלחה, ליצור קשרים חברתיים ולהשתלב בקבוצה, להתמודד עם מסגרת של כללים ולהוביל דרך – כל אלה, לצד המאפיינים האישיים והקושי בריכוז לאורך זמן.

באימון אישי, המטרה היא ללמוד להביא את העצמי לידי ביטוי, להגיע להצלחות ולהגשמת יעדים, תוך היכרות עם המגבלות האישיות ורתימת כלל המאפיינים האישיים להצלחה. 

אימון אישי להפרעות קשב ופעלתנות יתר – איך זה נעשה?

קואצ'ינג להפרעות קשב ופעלתנות יתר הינו תהליך שמתמקד בהקניית מיומנויות לניהול עצמי אפקטיבי. בתהליך אימון קשב ופעלתנות יתראנחנו לומדים כלים לפיתוח הרגלי חיים מקדמים כמו: ניהול משימות, עמידה בזמנים, תכנון, ארגון, התמודדות עם הסחות דעת, וכלים נוספים אשר יאפשרו התמודדות יום יומית מוצלחת. תהליך של אימון קשב וריכוז יתמקד בנקודות הבאות:

  • זיהוי הצורך והגדרת מטרה אימונית
  • הבנת המאפיינים של הפרעות קשב ופעלתנות יתר והביטוי שלהם בחיי המתאמן
  • בנייה ופיתוח אסטרטגיות אפקטיביות לחיים
  • הקניית כלים אימוניים להעלאת המודעות העצמית
  • הקניית כלים לניהול עצמי –  תכנון, ניהול זמן, ארגון והתארגנות
  • יצירת הרגלי חשיבה, למידה והתנהגות חדשים ו”הדברת” ההרגלים המזיקים
  • יצירת מסגרת “תפורה” למתאמן, כולל תמיכה וליווי לאורך התהליך

לאורך התהליך, נראה שיפור ניכר בהתמודדות עם משימות, בקביעת לוחות זמנים, בהתארגנות ועוד. במילים אחרות: ניתן להתמודד עם משימות מורכבות, לצד הפרעת קשב ופעלתנות יתר, ותוך הקניית כלים חדשים

מזהים את עצמכם במאפיינים שהוזכרו?

אני מזמינה אתכם לפנות אלי, לשיחת היכרות ללא התחייבות, שבה אספר לכם כיצד אימון קשב ופעלתנות יתר על ידי מאמנת אישית מקצועית ומנוסה בתחום, יכול לעזור לכם בשגרת החיים. זה הזמן ללמוד לנהל את הפרעת קשב ופעלתנות יתר שלכם, במקום שהיא תנהל אתכם!

תוכן העיניינים

"חדר הכושר של הפרעת הקשב"

הפרעת קשב ופעלתנות יתר ADHD – Attention Deficit  Hyperactivity Disorder היא הפרעה נוירו-התפתחותית המבוססת על שינויים קטנים במבנה המוח. מדובר בהפרעה תורשתית, רב דורית. ההפרעה לא חולפת עם הזמן והיא מלווה את האדם לאורך כל חייו. 

הפרעת קשב ופעלתנות יתר, בדיוק כמו תמנון רב זרועות, משפיעה על כל תחומי חייו של אדם. אנשים עם הפרעת קשב ופעלתנות יתר (ילדים, מתבגרים, בני נוער ומבוגרים) חווים פעמים רבות קשיים בהתארגנות וניהול זמן, אי שקט, דחיינות וקושי להשתלב במסגרת. התסמינים מופיעים בדרגות שונות. לא כל אדם עם הפרעת קשב יחווה את כל סוגי התסמינים. המאפיינים משתנים גם בהתאם לגיל ואין פרופיל אחד קבוע לאדם עם הפרעת קשב.

אני מאמינה שהפרעת קשב מאובחנת ומטופלת נכון היא מתנה. העולם שלנו זקוק לאנשים עם הפרעת קשב ופעלתנות יתר שיש להם חשיבה יצירתית, שמוצאים פתרונות מחוץ לקופסא ויודעים לחשוב "אחרת".

כאימא לבן בוגר עם הפרעת קשב אני יודעת שהחיים עם הפרעת קשב לא תמיד קלים. אני מכירה את התסכול מכך שכל פעולה פשוטה הופכת למורכבת, מטלות בסיסיות נדחות שוב ושוב ויש פער בין הכישורים הקוגניטיביים להישגים בפועל.  

האימון בא להקל על אנשים עם הפרעת קשב ופעלתנות יתר להפוך את האתגרים ליתרונות ואת הקושי להזדמנות. באימון אנחנו מגלים שהפרעת הקשב היא רק ההסבר. היא אף פעם לא תירוץ שיפריע לכם להיות מה שאתם רוצים ויכולים להיות.  

אימון אישי לבעלי הפרעת קשב ופעלתנות יתר

אימון אישי להפרעת קשב ופעלתנות יתר נותן כלים מעשיים להתמודדות עם הפרעת קשב. בעזרת אימון אישי מפתח המתאמן מיומנויות ואסטרטגיות לטיפול בקשיים שהפרעת קשב ופעלתנות יתר יוצרת: קשיי התארגנות וניהול זמן, דחיינות, מחשבות שליליות אוטומטיות, קשיים חברתיים ועוד.

בניגוד לטיפול פסיכולוגי, האימון הוא טיפול קצר מועד, תחום בזמן.

המתאמן עם הפרעת הקשב הוא שותף פעיל במהלך האימון האישי. הוא מסמן וקובע את המטרות והיעדים לאימון ביחד עם המאמן האישי. האימון מותאם אישית למתאמן המסוים. 

מדובר באימון ממוקד מטרות. יש פעמים שהאימון האישי להפרעת קשב נועד ללוות את המתאמן עם הפרעת הקשב בדרך להשגת מטרה מסוימת (בחינות בגרות, מעבר בית ספר, גיוס לצה"ל, קבלה למקום עבודה, משבר חברתי ועוד).

האימון חייב להיעשות רק על ידי מאמן שמתמחה בהפרעת קשב ופעלתנות יתר.

יתרונות של אימון אישי להפרעת קשב ופעלתנות יתר

האימון הוא מהיר, מעשי, ישים וממוקד מטרות.

בהיותו קצר מועד ותחום בזמן אימון אישי מתאים מאוד לאופיים של בעלי הפרעת קשב ופעלתנות יתר שהם פעמים רבות חסרי מנוחה, חסרי סבלנות, משתעממים בקלות ועם טווח ריכוז קצר.

האימון האישי להפרעת קשב לא עוסק בעבר (בניגוד לטיפול פסיכולוגי) ויעיל לאנשים עם הפרעת קשב שאוהבים להתמקד בכאן ובעכשיו.

המוח שלנו גמיש. אימון בחדר כושר מאמן את שרירי הגוף. באימון אנחנו מאמנים את שרירי המוח, מפתחים ומתרגלים כלים ומיומנויות שמסייעים בהתמודדות עם ביטויי הפרעת הקשב. 

אימון אישי להפרעת קשב ופעלתנות יתר מתמקד בחוזקות ובמתנות שיוצרת ההפרעה אצל המתאמן, ובשיפור התפקוד היומיומי על ידי הקניית כלים ואסטרטגיות להתמודדות עם האתגרים.

אנשים עם הפרעת קשב חווים פעמים רבות תסכול וחוסר הצלחה. כתוצאה מכך ההערכה העצמית והביטחון העצמי שלהם נמוכים. בעזרת האימון רוכשים אנשים עם הפרעת קשב (ילדים, מתבגרים ובני נוער, סטודנטים ומבוגרים) מיומנויות שמסייעות להם למצות את הפוטנציאל האישי שלהם. אימון אישי מאפשר לאנשים עם הפרעת קשב לשפר את התפקוד שלהם ולחוות הצלחות!

אימון אישי להפרעת קשב ופעלתנות יתר – למי זה מתאים?

האימון האישי להפרעת קשב מיועד לבעלי הפרעת קשב ופעלתנות יתר (ילדים, נוער, סטודנטים, צעירים ומבוגרים):

  • ילדים בגילאי בית הספר היסודי ואילך עם הפרעת קשב ופעלתנות יתר (אצל ילדים צעירים יותר האימון נעשה באמצעות הדרכה, אימון ומיומנויות אימון להורים).
  • מתבגרים ובני נוער עם הפרעת קשב ופעלתנות יתר.
  • סטודנטיות וסטודנטים עם הפרעת קשב וופעלתנות יתר.
  • מבוגרים עם הפרעת קשב ופעלתנות יתרשאובחנו בילדות ומאובחנים מבוגרים חדשים.
  • אנשי עסקים בעלי הפרעת קשב ופעלתנות יתר.
  • משפחות – משפחות בהן יש ילד/ה או מתבגר/מתבגרת עם הפרעת קשב ופעלתנות יתר ומשפחות בהן יש יותר מבן משפחה אחד עם הפרעת קשב ופעלתנות יתר ('משפחה בהפרעה').
  • זוגות שמתמודדים עם הפרעת קשב.

     הפרעת קשב וריכוז בארגון.

מהפייסבוק שלי - תהיה פרארי

לא פעם אמרו לך שיש לך 'מוח פרארי'…כזה שמסוגל לחשוב במהירויות שאף אחד לא מעלה על הדעת. מוח שהוא פוטנציאל אינסופי של אפשרויות.
בפועל, אתה מרגיש חוסר הלימה בין הפוטנציאל האדיר הזה שיש לך ובין מידת ההצלחה שלך, או יכולות המימוש שלך. כאילו העמידו את הפרארי שלך בפקק תנועה.

עכשיו תדמיין, שמישהו בא ומשחרר אותך מהפקק ואומר לך… סע, תן גז… תטוס בכל הכח – קדימה ולמעלה. תגשים את הפוטנציאל והייעוד שלך בחיים. תהיה פרארי.

המישהו הזה, שמשחרר את הפקק, שמעניק כלים אופרטיביים ומאפשר לך לחיות את חייך במקסימום היכולת שלך, הוא מאמן ייעודי המומחה בליווי אנשים ומנהלים עם ADHD.

אימון וליווי מנהלים ואנשים עם ADHD מאפשר לכל אדם, מיצוי רב יותר של יכולותיו ומשפר את מערכות היחסים המשמעותיות בחייו – עם עצמו, עם יקיריו ועם מכלול האנשים ונושאי התפקידים בסביבת העבודה והקריירה.
מאמן מומחה בהפרעת קשב, יאפשר לך לייצר תוצאות ושינויים בחייך ובמקום העבודה שלך ויעניק לך כלים מעשיים ונגישים לניהול מדויק יותר של יום העבודה, מכלול המשימות ובעיקר האנשים בסביבתך.

מוכר לך?
יש לך שאלות?
אני כאן לעזור לך לממש את הפוטנציאל שלך:)

לפרטים נוספים
או השאירו פרטים לקבלת שיחה חוזרת:

ערכים, מדריכים וקלפים

לאימון אישי להפרעות קשב ופעלתנות יתר

אימון אישי לקשב ופעלתנות יתר - שוש מעוז אריה

ערכים כמצפן

כמה פעמים עצרתם לחשוב מהם הערכים החשובים לכם ביותר בחיים? מתי לאחרונה ישבתם ברצינות ותהיתם בקשר לאמונות המובילות את היקרים שלכם בחיים? כמה פעמים ישבתם עם עצמכם ומניתם את הערכים המייצגים את הדרך העסקית שלכם?
קרא עוד

אימון אישי לקשב ופעלתנות יתר - שוש מעוז אריה

מדריכים

מתנות קטנות - תועלות גדולות
לחץ כאן וקבל מיידית, ישירות אליך למייל, מדריך או קורס בנושא קשב ופעלתנות יתר או ערכים, לבחירתך. המדריכים והקורסים כוללים טיפים והמלצות, שהכנתי באהבה ומוגשים לך במתנה.
קרא עוד

אימון אישי לקשב ופעלתנות יתר - שוש מעוז אריה

חנות

בחנות באתר, תוכלו למצוא ערכות קלפים טיפוליים לעבודה עם ערכים בעברית ובאנגלית (למבוגרים וילדים), ערכת למידה אישית להתמודדות עם הפרעות קשב ופעלתנות יתר ועוד. בחנות ניתן גם לבצע תשלום עבור השתתפות בסדנאות.
קרא עוד

מאמרים וטיפים בנושא

אימון אישי להפרעות קשב ופעלתנות יתר

Wishlist Member WooCommerce Plus - Sell Your Membership Products With WooCommerce The Right Way .
אפשר להיפגש גם בזום! תהליכי אימון אונליין להפרעת קשב וריכוז. קל מהיר ואפקטיבי מתמיד.