חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

אימון קשב ופעלתנות יתר
ילדים ומשפחה

שוש מעוז אריה - טיפול בהפרעות קשב
מתנות קטנות גדולות

מדריכים וקורסים
להורדה במתנה

אימון קשב ופעלתנות יתר

למבוגרים, ילדים ונוער

אימון ילדים ונוער לקשב ופעלתנות יתר

מערכת החינוך מצפה מילדים לשבת בשקט, לא לזוז ולהקשיב. זוהי ציפייה לא ריאלית מילדים עם הפרעת קשב, שהרי זה הקושי שאיתו הם מתמודדים.

מוערך כי עד 10% מהילדים עד גיל 12 מאובחנים עם הפרעת קשב ופעלתנות יתר, וכי ילדים בשיעורים גבוהים יותר (בעיקר בגילאים צעירים) סובלים מהפרעות קשב ופעלתנות יתר שאינן מאובחנות. היום, ניתן לאבחן הפרעות קשב ופעלתנות יתר אצל ילדים בגן, כבר בגילאים הצעירים של 4-5. על פי הסממנים של הפרעת קשב ופעלתנות יתר, ילדים לא מצליחים לשחק בשקט, קמים ומתרוצצים (בהפרעה הכוללת היפראקטיביות), מתקשים לסיים משימות, לא מוצאים מה הניחו איפה, וחווים תחושה של חוסר הצלחה ופגיעה בדימוי האישי ובתפישת היכולת האישית שלהם על בסיס יומי.

אתם, ההורים שלהם, מחויבים לגדל ילדים עצמאיים, מסוגלים, ואולי הכי חשוב – שמחים. אתם מוצאים את עצמכם אובדי עצות – התמודדות עם ילדים בעלי הפרעות קשב ופעלתנות יתר היא משימה לא פשוטה, ואתם הרי רוצים רק בטובתם.

מה עושים כשהילדים שלכם לא מצליחים להתארגן, לא מבטאים את הפוטנציאל שאתם יודעים שיש בהם? איך מתמודדים עם הפרעות קשב ופעלתנות יתר אצל ילדים ובני נוער, ואיך תוכלו להעניק להם כלים לניהול והצלחה לצד ההפרעה שממנה הם סובלים. התשובה היא ללא ספק הדרכת הורים ואימון לילדים בעלי הפרעות קשב ופעלתנות יתר.

התהליך הייחודי מאפשר סביבה מותאמת אישית, להקניית הרגלים חדשים – בלמידה, בהתארגנות, בניהול זמנים, ועמידה במשימות ועוד – כך שהילדים שלכם ילמדו להצליח, במשימות קטנות כגדולות.

אימון אישי לילדים שסובלים מהפרעות קשב וריכוז הוא אולי המתנה הגדולה ביותר שתוכלו להעניק לילדים שלכם, ולעצמכם, והיא זו שתסייע לילדים שלכם להפוך למבוגרים שיודעים לנצל את המשאבים שלהם, להפעיל כלים שלמדו לארגון וניהול, ולגדול להיות מצליחים בכל תחום, מסופקים ומאושרים.

הפרעת קשב ופעלתנות יתר אצל ילדים בגן

ילד שמתמודד עם הפרעות קשב ופעלתנות יתר נמצא במאבק יום-יומי מתמשך. הוא לא מצליח לעמוד בציפיות, להתנהג "כמו כולם", להתארגן ולפעול במסגרות שלו – מפני שחסרים לו כלים. חסרות לו מיומנויות שיאפשרו לו להתמודד, לנצח, ולעמוד בציפיות. חוסר במסגרת מתאימה שתעניק לו יכולות, כלים וטכניקות להתמודד אחרת ולהצליח, גורם לכך שעם הזמן הכישלונות יוצרים אווירה של חוסר הצלחה, אבדן דרך וחוסר אונים. הילד מאבד זיכרון של הצלחה ואמון בעצמו, הדימוי העצמי שלו נפגע והיכולות החברתיות פוחתות. הוא חווה תסכול וכעס, ומידי פעם מתפרץ באופן בלתי נשלט. המעגל הזה – חייב להיפסק.

יש פתרון. אימון אישי והדרכת הורים להתמודדות עם ילדים בעלי הפרעת קשב ופעלתנות יתר בגילאים הצעירים – היא בחירה שתשנה את מהלך חייו של הילד – וככל שהילד צעיר יותר, כך המעגל ההרסני של השפעות הפרעת הקשב ופעלתנות יתר יימנע  ממנו  ובליבו של הילד הצעיר יוותרו פחות צלקות.

בתהליך האימון להפרעות קשב וריכוז אצל ילדים, אנחנו לומדים להשתמש בכלים אימוניים לשיפור היכולות ולהתמודדות טובה יותר עם חיי היום יום. נלמד מיומנויות סדר וארגון, כלים לעמידה בלוחות זמנים, נלמד איך לסיים משימות, איך להתמודד עם הסחות דעת. נשפר מיומנויות חברתיות, נשפר את הדימוי העצמי ואת כל מערכות היחסים, בבית או בבית הספר.

ואולי הכי חשוב: כל הכלים שנדבר עליהם במהלך האימון, יישארו עם ילדיכם לתמיד, גם כשיגדל – ועדיין  יתמודד עם הפרעת קשב. יהיו לו כלים וטכניקות להצלחה והגשמת יעדים, אותם יוכל להפעיל על מנת להשתלב, להנהיג ולהתוות דרך, בכל סביבה ובכל גיל.

אימון קשב ופעלתנות יתר אצל בני נוער

בגילאי חטיבת הביניים והתיכון, הפרעת קשב ופעלתנות יתר מהווה גורם מפריע בחייו של המתבגר, בנוסף לשינויים המנטאליים, הפיזיולוגיים והחברתיים המבלבלים גם ככה, עימם הוא או היא צריכים להתמודד. אימון אישי לילדים ונוער הסובלים מהפרעת קשב ופעלתנות יתר הינו מסגרת שתעניק להם כלים: ללמוד ביעילות ולהשיג ציונים טובים לקראת בחינות הבגרות; להתמודד עם משימות, עבודות ושיעורי בית; לנהל את הזמן שלהם בצורה יעילה, בשנים בהן הם הופכים מילדים למבוגרים קטנים שמנהלים את הזמן שלהם בעצמם, לנהל קשרים חברתיים איכותיים ומספקים יותר ומעל לכל – להאמין בעצמם ולממש את הפוטנציאל שלהם.

מסגרת של אימון לבני נוער, חייבת להיות מסגרת מקצועית ע"י מאמן המתמחה בהפרעות קשב ופעלתנות יתר. עולם האימון מציע שפע של כלים וטכניקות שיאפשרו לנער/ה להפוך את ההפרעה למתנה, להתחבר לחוזקות שלהם כמו לדוגמא יצירתיות המאפיינת חלק גדול מבני הנוער עם הפרעות קשב וריכוז (כמו גם מבוגרים כאלה, אגב), ולנהל את תפקודי היום יום בהתאם ליכולות שלהם ובהצלחה רבה.

זה הזמן להעניק לילד שלכם את המתנה הגדולה מכולן

היצע תהליכים של קואצ'ינג לילדים ונוער הוא מגוון ונרחב – אבל אתם חייבים לאתר מאמן או מאמנת לילדים ונוער המתמחים בהפרעת קשב וריכוז ובטיפוח הצלחה בחיים לצד מאפייני ההפרעה – וזה בדיוק התהליך שאני מציעה לכם. אימון אישי ע"י מאמן מומחה בהפרעות קשב ופעלתנות יתר אצל מבוגרים, בני נוער וילדים, הוא המתנה הגדולה ביותר שתוכלו להעניק לילדכם, בכל גיל, והוא גם מתנה ענקית למשפחה ולמערכות היחסים בבית.  מומלץ להתחיל בתהליך כבר בגילאים המוקדמים, על מנת להעניק לילד את היכולת להתפתח כבר בשנות הלימוד הראשונות שלו עם סט כלים ללמידה אפקטיבית, אולם בכל שלב ניתן להעשיר את ארגז הכלים של הילד או הנער ולשפר את יכולותיו, ההתארגנות שלו, התמודדותו עם לוחות זמנים ויכולות הלמידה באופן כללי.

לפרטים נוספים
או השאירו פרטים לקבלת שיחה חוזרת:

הי, אני שוש מעוז אריה

מספרים עליי

ערכים, מדריכים וקלפים

לאימון קשב ופעלתנות יתר

אימון אישי לקשב ופעלתנות יתר - שוש מעוז אריה

ערכים כמצפן

כמה פעמים עצרתם לחשוב מהם הערכים החשובים לכם ביותר בחיים? מתי לאחרונה ישבתם ברצינות ותהיתם בקשר לאמונות המובילות את היקרים שלכם בחיים? כמה פעמים ישבתם עם עצמכם ומניתם את הערכים המייצגים את הדרך העסקית שלכם?
קרא עוד

אימון אישי לקשב ופעלתנות יתר - שוש מעוז אריה

מדריכים

מתנות קטנות - תועלות גדולות
לחץ כאן וקבל מיידית, ישירות אליך למייל, מדריך או קורס בנושא קשב ופעלתנות יתר או ערכים, לבחירתך. המדריכים והקורסים כוללים טיפים והמלצות, שהכנתי באהבה ומוגשים לך במתנה.
קרא עוד

אימון אישי לקשב ופעלתנות יתר - שוש מעוז אריה

חנות

בחנות באתר, תוכלו למצוא ערכות קלפים טיפוליים לעבודה עם ערכים בעברית ובאנגלית (למבוגרים וילדים), ערכת למידה אישית להתמודדות עם הפרעות קשב ופעלתנות יתר ועוד. בחנות ניתן גם לבצע תשלום עבור השתתפות בסדנאות.
קרא עוד

מאמרים וטיפים בנושא

אימון לקשב ופעלתנות יתר

Wishlist Member WooCommerce Plus - Sell Your Membership Products With WooCommerce The Right Way .
אפשר להיפגש גם בזום! תהליכי אימון אונליין להפרעת קשב וריכוז. קל מהיר ואפקטיבי מתמיד.