חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

נשים עם
הפרעת קשב ופעלתנות יתר

תוכן העיניינים

נשים עם הפרעות קשב ופעלתנות יתר

בשנות השמונים פרסם איגוד הפסיכיאטרים האמריקאי כי היחס בין נשים לגברים בעלי הפרעת קשב ופעלתנות יתר הוא 1:9, כלומר: על כל תשעה גברים בעלי הפרעת קשב ופעלתנות יתר, אישה אחת בלבד.

היום, בסוף העשור השני של המאה ה – 21, אנחנו יודעים שנתונים אלה אינם עומדים במבחן המציאות. מחקרים שפורסמו לאחרונה מצביעים על יחס של 1:1 בין בנות ובנים בעלי הפרעת קשב ופעלתנות יתר. מהיכן, אם כן, נובע הפער בהערכות? ניתן להניח, כי מאחר וחלק גדול מהבנות והנשים עם הפרעת קשב הן ללא המרכיב ההיפראקטיבי, לכן הן שקטות, לא מפריעות למורה ולכן גם לא זכו לאבחון מוקדם. נוסף לכך, החינוך השונה שהיה מקובל עבור בנים ובנות, הציפייה להתנהגות "שמתאימה לבנות" והלחץ החברתי הביאו יותר בנות להתמודד ואפילו להסתיר את מאפייני ההפרעה. היום – אין כבר צורך להסתיר, להתכחש למה שבאמת קורה בתוכך, אלא למצוא דרכים להתמודד בהצלחה. אימון אישי לנשים בעלות הפרעת קשב ופעלתנות יתר יעזור לך באותו תהליך שהתחלת אולי כבר לפני שנים: במציאת טכניקות, שיטות ופרקטיקות פשוטות וישימות שיאפשרו לך להשיג יותר, ובקלות.

הפרעת קשב ופעלתנות יתר אצל נשים

סגנון החיים של נשים בעולם המודרני דורש מאיתנו לרב-משימתיות ("מולטי-טאסקינג") כמעט בכל רגע מרגעי הערות שלנו. אנחנו מנהלות קריירות מוצלחות ולצידן מגדלות ילדים. ניראה, כי הצורך לתפקד בצורה טובה במספר גדול של חזיתות, מאפיין יותר נשים מגברים. הפרעת קשב ופעלתנות יתר מערימה קשיים על סגנון חיים עמוס ממילא, ומקשה על: התארגנות, ניהול יעיל של לוחות זמנים, ביצוע והשלמת משימות, הקשבה וניהול שיחות בסבלנות, ועוד. ככל שהחיים תובעניים או מאתגרים יותר – כך הפרעת קשב ופעלתנות יתר מקשה עלייך להתנהל תוך שמירה על איזון ושיווי משקל ולא רק זאת – הפרעת קשב ופעלתנות יתר משפיעה על האמונה שלך בעצמך, הביטחון העצמי והדימוי האישי ועל שמחת החיים.

הגיע הזמן שנדבר על זה

הפרעת קשב ופעלתנות יתר מקשה בהיבטים רבים על ניהול החיים, אולם חשוב לזכור כי היא גם מביאה הרבה מתנות איתה. נשים בעלות הפרעת קשב ופעלתנות יתר (כמו גם גברים, אגב), נוטות להיות יצירתיות יותר, מסוגלות להתאים את עצמן לחידושים ושינויים במהרה, הן מלאות כריזמה ויכולות, יש להן יכולת מעוררת פליאה "לחשוב מחוץ לקופסה" ולזהות פתרונות יצירתיים הן בתחום האישי והמשפחתי, והן בתחומי העיסוק והניהול אצל נשות עסקים.

על מנת להפוך הפרעת קשב ופעלתנות יתר למתנה, חשוב שתדעי – אימון אישי לנשים בעלות הפרעת קשב ופעלתנות יתר, מעניק סט של כלים שיאפשרו להתמודד בהצלחה עם משימות שהיוו אתגר עד כה. הנה כמה מהנקודות שניתן לגעת בהן במסגרת של אימון והעצמת נשים בעלות הפרעת קשב ופעלתנות יתר:

  • פיתוח מיומנויות של ניהול עצמי אפקטיבי, במסגרות ובאפיקים שונים בחיים
  • מיצוי הפוטנציאל האישי והעסקי
  • טיפוח מיומנויות תקשורת ויחסים בין אישיים
  • כלים ליצירת איזון בין ההיבטים השונים בחייך, כמו בית וקריירה
  • כלים ייחודיים לצרכים ספציפיים, כמו סיום עבודה או תחילת פרוייקט חדש, עבודה בצוות או ניהול צוות, וכדומה

אימון אישי להעצמת נשים – אל תוותרי על החזון שלך

מסגרת אימון אישי לנשים היא מסגרת "תפורה אישית" של הדרכה וליווי לנשים בעלות הפרעת קשב ופעלתנות יתר, שיכולה גם לכלול היבטים של אימון זוגי והעצמה אישית. חשוב שתבחרי באימון אישי אצל מאמן מנוסה בטיפול בהפרעת קשב ופעלתנות יתר אצל נשים, כך תוכלי לדעת שמסגרת האימון האישי שבחרת תכלול טכניקות אימוניות ישימות וקלות, שישפרו באופן מהיר ומשמעותי את היכולת שלך להתמודד עם משימות ואתגרים שאת מתקשה בהם.

"מרגישה שאת מאבדת שליטה על החיים?" למאמר שלי שפורסם במגזין אגוז »

לפרטים נוספים
או השאירו פרטים לקבלת שיחה חוזרת:
נגן וידאו

הי, אני שוש מעוז אריה

מספרים עליי

נגן וידאו

רות ניסנבוים משוב - ל"הצליח וגם להרוויח" של שוש מעוז-אריה

ערכים, מדריכים וקלפים

לאימון קשב ופעלתנות יתר

אימון אישי לקשב ופעלתנות יתר - שוש מעוז אריה

ערכים כמצפן

כמה פעמים עצרתם לחשוב מהם הערכים החשובים לכם ביותר בחיים? מתי לאחרונה ישבתם ברצינות ותהיתם בקשר לאמונות המובילות את היקרים שלכם בחיים? כמה פעמים ישבתם עם עצמכם ומניתם את הערכים המייצגים את הדרך העסקית שלכם?
קרא עוד

אימון אישי לקשב ופעלתנות יתר - שוש מעוז אריה

מדריכים

מתנות קטנות - תועלות גדולות
לחץ כאן וקבל מיידית, ישירות אליך למייל, מדריך או קורס בנושא קשב ופעלתנות יתר או ערכים, לבחירתך. המדריכים והקורסים כוללים טיפים והמלצות, שהכנתי באהבה ומוגשים לך במתנה.
קרא עוד

אימון אישי לקשב ופעלתנות יתר - שוש מעוז אריה

חנות

בחנות באתר, תוכלו למצוא ערכות קלפים טיפוליים לעבודה עם ערכים בעברית ובאנגלית (למבוגרים וילדים), ערכת למידה אישית להתמודדות עם הפרעות קשב ופעלתנות יתר ועוד. בחנות ניתן גם לבצע תשלום עבור השתתפות בסדנאות.
קרא עוד

מאמרים וטיפים בנושא

אימון לקשב ופעלתנות יתר

Wishlist Member WooCommerce Plus - Sell Your Membership Products With WooCommerce The Right Way .
אפשר להיפגש גם בזום! תהליכי אימון אונליין להפרעת קשב וריכוז. קל מהיר ואפקטיבי מתמיד.