חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
סדנאות העצמה אישית

מהן סדנאות העצמה אישית?

בשנים האחרונות אנחנו שומעים שוב ושוב מושג חדש יחסית שניכנס לתודעה שלנו – העצמה. המושג מוזכר בקונוטציות, אשר הנפוצה בהן ביותר היא "העצמה אישית". לטובת הבודדים שבינינו שאינם מכירים את המושג, ולטובת אלה התוהים מהן סדנאות העצמה אישית, נסביר: העצמה אישית מתמקדת בטיפול ביכולותיו של האדם לפעול למען מימושו העצמי, להעלאת טווח העצמאות שלו על ידי העלאת הערכתו העצמית ומתן ידע וכלים למימוש הפוטנציאל הגלום בו. סדנאות העצמה אישית הן סדנאות שעוסקות בהעצמה האישית של האדם המשתתף בהן, ומתבצעות בהדרכת מנטורים המתמחים במימוש הפוטנציאל האישי או העסקי, כדוגמת שוש מעוז אריה.

מדוע נחוצות סדנאות העצמה אישית?

מרביתנו איננו ממצים את הפוטנציאל שלנו ואיננו מגשימים את עצמנו. חלק זעיר מאיתנו מצליח לחיות עם התחושה הזו בשלום, ואילו השאר חשים מדוכאים, עצבניים או חסרי מוטיבציה, ולא באמת מסוגלים לשים את האצבע על הנקודה ולהבין מהו מקור הבעיה. סדנת העצמה אישית מאפשרת לנו לדייק את הנקודות שאותן יש לשנות, להשיל מאיתנו את החסמים, העכבות וההרגלים החשיבתיים השגויים שסיגלנו לעצמנו, להבין את המקום בו אנחנו נמצאים כיום מול המקום בו היינו אמורים להיות, ולתת לנו את הכלים לפעול להגשמה עצמית שתביא אותנו למקום הראוי לנו.

סדנאות העצמה אישית – עידוד צמיחה והתפתחות כבר בגיל מוקדם

סדנאות העצמה אישית הינן אימון של יחידים או קבוצות הכוללות תכניות להעשרה של בני נוער. הסדנאות מועברות על ידי אנשי מקצוע שעברו הכשרה ייעודית לטיפול ואימון בבני נוער. האימון נועד לפתח ולעודד צמיחה והתפתחות נכונה כבר מגיל צעיר. מדובר בחוויה מעצימה המאפשרת חיזוק והעצמה אישיים במטרה להשתחרר ממתחים, חששות ומעצורים בדרך להשגת יעדים והצלחה. אימון אישי בכל גיל נמצא כיעיל במיוחד עבור מי שמתמודד עם קשיים הוא מסייע לקבל אחריות על החיים בעזרת הקניית כלים להתמודדות עם כל מצב או קושי. סדנאות העצמה אישית מחזקות את נקודות האופי החזקות של הילד ומלמדות אותו כיצד להתמודד עם נקודות החולשה שלו.

מדוע אנחנו לא יכולים לבצע את התהליך בכוחות עצמנו?

ראשית, הגיוני שאם היו בידינו היכולות והכלים לבצע את התהליך בעצמנו וללא צורך במנטור, סדנה או בערכת קלפים טיפוליים, כדי לבצע את השינוי הנדרש, סביר להניח כי היינו מבצעים אותו כבר. שנית, סדנאות העצמה אישית מספקות את הפרספקטיבה הנדרשת לביצוע התהליך, מאחר ובה במידה הם מאפשרות את ההתבוננות מבחוץ בעיניים בוחנות וגם מספקות את הכלים להם אנחנו זקוקים לצורך ההתבוננות פנימה ולקבלת התובנות הנדרשות. שלישית, קל (ואפקטיבי) הרבה יותר לעבור תהליך כזה בהנחייתו של מנטור, איש מקצוע מומחה בתחום, שיכול לסייע לאדם להגיע אל הנתיב הנכון עבורו. 

קבלת כלים וסיוע מקצועי למיצוי הפוטנציאל

סדנאות העצמה אישית מתאימות לכולם ותורמות רבות לפיתוח האישיות, גם כאשר אין מטרה ספציפית ומוגדרת. האימון האישי מספק לבני הנוער כלים להתמודדות נכונה עם החברה גם כאשר ישנם קשיים רגשיים או מגבלות שונות. מדובר בטיפול חווייתי אשר מתמקד בנקודות החיוביות ומלמד את בן הנוער להאמין בעצמו וביכולותיו. 

שוש מעוז אריה הינה מנטורית למימוש הפוטנציאל האישי והעסקי, אשר מתמחה בהעברת סדנאות העצמה אישית, אימון אישי לבני נוער, אימון עסקי ועוד וזאת בזכות מומחיות וניסיון רב בתחום. מטרת האימון היא לסייע לאנשים למצות את הפוטנציאל שלהם ולהיות מי שהם יכולים להיות.

לפרטים נוספים
או השאירו פרטים לקבלת שיחה חוזרת:

טיפים ומאמרים נוספים בנושא קשב וריכוז

Wishlist Member WooCommerce Plus - Sell Your Membership Products With WooCommerce The Right Way .
אפשר להיפגש גם בזום! תהליכי אימון אונליין להפרעת קשב וריכוז. קל מהיר ואפקטיבי מתמיד.