חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
קלפים טיפוליים לילדים

קלפים טיפוליים לילדים ולמבוגרים

בתוך תהליך אישי או קבוצתי בתחומי הדרכה, מודעות ופיתוח מיומנויות בינאישיות מתקדמות, בולט ועולה בשנים האחרונות כלי יצירתי, מרתק ורב עוצמה הנקרא קלפים טיפוליים. קלפים אלו מכניסים את המשתתפים אל מסע רגשי מיוחד ויוצא דופן המוביל לתובנות מעמיקות ולזיהוי דפוסי החשיבה המובילים באופן שונה כל אחד מאתנו. ניתן לעשות שימוש בקלפים ככלי חווייתי ומעורר סקרנות שדרכו נכנסים לתהליך עבודה עם מבוגרים או עם ילדים.

קלפים טיפוליים לילדים ולמבוגרים "על מה ולמה"

סדרת הקלפים "על מה ולמה – קלפים טיפוליים מנסחים ערכים" הינה פיתוח מקורי ומיוחד המיועד לעבודה פרטנית או קבוצתית עם מבוגרים. המשחק מכיל מאה ושישים קלפים המציגים סדרה ארוכה מאוד של ערכים שונים המיוצגים על פני הקלפים באופן חזותי. תוך כדי המשחק, הערכים החשובים לכל משתתף כמו מתגלים ומראים את נוכחותם, דבר היוצר תהליך מרגש של היכרות והתבוננות עצמית אל המיוחדות האישית.

כאשר אנו חיים על פי הערכים החשובים לנו אנו חווים חיים מהנים, מלאי סיפוק ועוצמה, אך כאשר אנו חיים אחרים בניגוד לערכים שלנו, אנו חווים תחושות של תסכול, החמצה וחוסר מימוש. משחק זה מהווה פתח לשיחה חופשית ופתוחה בין המשתתפים ומספק כלי עוצמתי ויוצא דופן למטפל או המאמן המוביל את התהליך, לאפשר למשתתפים לזהות את  הערכים הרצויים והמצויים בחייהם ולעבוד על הפער המתגלה ביניהם.

קלפים טיפוליים לילדים "על מה ולמה"

סדרת "על מה ולמה – ילדים מנסחים ערכים", מאפשרת לנו כהורים לעורר שיח משפחתי כיפי, מרתק ופתוח עם ילדינו. תוך כדי משחק באווירה פתוחה ונינוחה, צפים ועולים הערכים החשובים לנו כהורים, יחד עם הערכים המתגבשים אצל ילדינו מתוך מגוון אירועי החיים שהם חווים במקומות החברתיים השונים בהם הם נמצאים בנוסף למשפחה.

כמובן שחשוב לנו שילדינו יהיו בעלי כושר שיפוט פנימי המונחה על ידי יושר, רגישות וכבוד לזולת ואיננו רוצים שחלילה ייפלו למחוזות אחרים. השיחה המשותפת הנוצרת מתוך קלפים טיפוליים של שוש מעוז אריה המתמחה גם באימון אישי לבני נוער, עוזרת להציף נושאי שיחה אלו, להתבונן על החוויות וההשפעות שילדינו סופגים במהלך היומיום, לנתח אותם יחד עימם, וכך להעלות משמעותית את המודעות העצמית ואת סולם הערכים שחשוב לנו לבנות במשפחתנו.

לפרטים נוספים
או השאירו פרטים לקבלת שיחה חוזרת:

טיפים ומאמרים נוספים בנושא קשב וריכוז

Wishlist Member WooCommerce Plus - Sell Your Membership Products With WooCommerce The Right Way .
אפשר להיפגש גם בזום! תהליכי אימון אונליין להפרעת קשב וריכוז. קל מהיר ואפקטיבי מתמיד.